Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi


:: Sinema - BeyazPerde ::
Hayal gücünün gerçeğe en fazla yansıtılmış halidir sinema. Sizi mevcut hayatımızdan alıp rüyalar ile buluşturan, hayal dünyalarına götüren, bir çok kez detayları ile bize ders veren ve her izleme sonrası kafamızda "acaba..." cümleleri oluşturan bir tutkudur. Rüyalara benzer sinemalar, tıpkı rüyalarımız gibi zaman kavramını ortadan kaldırır. Bazen bir ömür, bazen bir anı, bazen bir gün, bazen ise sadece bir andır o kısacık süreye sığan. Belki de sadece bu gerçek dışılıktır bizi ona iten, belki de sadece uyanıkken rüya görebilmek...

Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi
Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi
Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi

Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Bilgi ve Yorumlar
Filmin Yönetmeni :
Gani Müjde
Oyuncular :
Ata Demirer, Vildan Atasever, Ceyhun Yılmaz, Sezen Aksu, Sümer Tilmaç
Vizyon Tarihi :
21 Kasım 2008

Osmanlı Cumhuriyeti filmiOsmanlı Cumhuriyeti

 

Sanırım yeni bir moda oldu Atatürk'ü küçük düşürmek. Osmanlı Cumhuriyeti filmi Atatürk'ün ölümü ile başlıyor fakat basit bir ölüm değil bu. Karga kovalarken bir ağaca çıkan ve ağaçtan düşerek boynunu kıran ve ölen kişi Atatürk. Bilmiyorum daha farklı bir ölüm bulunamazmıydı ama sanırım bunu Gani Müjde'in espiri anlayışına vermeliyiz.

 

Filmin yazarı ve yönetmeni absürt mizah tarzı ile tanınan Gani Müjde. Kahpe Bizans filmine imza atan ve pek sinema filmi yazıp yönetmeyen Gani Müjde Atatürk'ün ölüm sahnesi ile baya tepki toplayacak gibi görünüyor.

 

Osmanlı Cumhuriyeti filminin konusu Atatürk olmasaydı Türkiye Cumhuriyeti kurulmasaydı ne olurdu üzerine kurulu. Atatürk'ün ölümü sonrası Osmanlı İmparatorluğu Cumhuriyet olur ve günümüzdeki yerini alır. 7. Osman yani Ata Demirer padişah olur ve günümüz tarihinde devleti yönetir. Fakat daha sonra anlarki aslında devleti o değil başkaları yönetmektedir. Yani Kurtuluş Savaşının gerçekleşmediği bir dönemde Osmanlının tamamen bağımsız bir devlet olmadığı, aslında dış güçlerin kuklası olduğunu gösteriyor.

 

Umarım Gani Müjde de bize Can Dündar gibi bir süpriz yapmaz ve Osmanlı Cumhuriyeti filminde yine Atatürk'ü basit bir insanmış gibi bize sunmaz.

 

Diğer taraftan Osmanlı Cumhuriyeti filminin konusunu ve başrolde Ata Demirer'i görünce baya komik bir filmin bizi beklediğini söyleyebiliriz. Bir osmanlı padişahının günümüz şartlarına ayak uydurmaya çalışması Ata Demirer'in oyunculuğu ile bize sunuluyor. Ata Demirer'in belki de gerçek anlamda ilk başrol oyunculuğu olacak.

 

Gani Müjde, Ata Demirer ve günümüz Osmanlı Cumhuriyeti... İyi Seyirler...

11-11-2008

Osmanlı Cumhuriyeti Kritik - 1 Osmanlı Cumhuriyeti Kritik - 2 Osmanlı Cumhuriyeti Kritik - 3 Osmanlı Cumhuriyeti Kritik - 4 Osmanlı Cumhuriyeti Kritik - 5 Osmanlı Cumhuriyeti Kritik - 6 Osmanlı Cumhuriyeti Kritik - 7 Osmanlı Cumhuriyeti Kritik - 8 Osmanlı Cumhuriyeti Kritik - 9 Osmanlı Cumhuriyeti Kritik - 10



Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorumlar
Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
31-10-2008
ben gani müjdenin aynı hatayı yapacağını pek düşünmüyorum sadece mizah olarak yaklaşmış ve filmi her yönden komik yapmaya çalışmış gibime geliyor öyle olsama filmin ikinci yarısında Atatürke yer vermezdi sanırım


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
31-10-2008
ata demirere padişahlık manyak yakışıyor süper bir film olacağı kesin


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
01-11-2008
gani müjdenin eserlerini seviyorum ama umarım bunda tadını kaçırmamıştır


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
11-11-2008
ata seni çok seviyoruz nolur avrupa yakasına geri dönnn alışmıştık bu söyleme o yüzden yazdım hehe


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
11-11-2008
Bu film Atatürk üzerine kurulmuş değil.
Bu bir komedi ve melodrama. Siyasi motifleri yok nerdeyse...
Bi adam gibi - açılışından önce değil, filmin
galasından sonra yorumlarimizi yapalım.




Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
11-11-2008
siyasi baskı nedeniyle Atatürk'ü küçük göstermenin yada sevmemenin prim yaptığını bir zamanda Atatürk'ü karga kovarken öldürmek acaba insani motif mi oluyor? yok yani başka ölüm mü bulamamışlarda Onu küşültücek bir ölümü ona yakıştırmışlar? filmin güzelliğine lafımız yok ama sırf reklam amaçlı böyle bir sahneyi araya sokuşturmak ve böyle hassas bir dönem de Atatürk'ü reklam amaçlı böyle kullanmak nasıl bir yorum gerektirir acaba?


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
14-11-2008
siyasi motif yok dien arkadaş belli ki sen filmi görmüşsün galadan öncede gördüğüne göre film yapımında bulunmuşsun demekki burayada reklamını yapmak için gelmişsin Atatürk'ü bu şekilde kullanmak yeterince reklam sağlamadı mı yoksa?


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
15-11-2008
Filmi fragmanindan izledim, ama padisah tiplemesi hosuma gitmedi. Herseyin mizahi yapilmaz, milleti güldürecegim diye, milletin degerleriyle oynuyorlar...


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
16-11-2008
film ne zaman vizyona girecek çok merak ediyorum umarım izlenmeye değer bir filn yapmışlardır


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
19-11-2008
padişah ne zamandan beri değerimiz oldu ,tamam saygı göstermekse anlarım örneğin Fatih sultan mehmet saygıyı hak ediyor ama padişahlar ortak değerimiz değil.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
20-11-2008
gani müjde akıllı ol insanların sabrını zorlama atatürk gibi bir ulu önderi küçük düşüremezsin bu ülkede atatürkçü nesiller var olucakta onun için mizah anlayışını kendine sakla havlayan köpek ısırmaz bunuda sakın unutma buda filme kapak olsun


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
20-11-2008
Bu filmdeki oyuncular disinda hersey kalitesiz. Komik bile degildi. Yani Osmanli larin bu kadar basit ve gücsüz akdarilmasi cok absurt ve gücsüz. Osmanli Imparatorlugu bu kadar gücsüz bir dilde ve gösterimle gösterilmemeliydi. Ben cok büyük bir hayal kirikligina ugradim acikcasi.500 yillik bir imparatorlugu bu kadar gücsüz ve vasifsiz akdarilmasina cok üzüldüm. Filmi bugün izledim ve cok sasirdim.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
20-11-2008 - M-C
Teşekkürler Gani Müjde, beklenilenin aksine Atamıza sahip çıktığın için teşekkürler...


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
21-11-2008
BENIM ANLAYAMADIGIM BIR SEY VAR:
BEN ATATÜRKÜ COK SEVEN BIR KISI OLARAK ,BU FILMDE ATATÜRKE KARSI BIR SEY GÖREMEDIM.
TAM TERSI ATATÜRK OLMASAYDI BU TÜR BIR CUMHURIYETTE YASAYABILIRDIK.
MIZAHI BIR FILMDE KARGA KOVALARKEN VEYA DOGARKEN ÖLMÜS OLABILIR NE FARK EDER.ZATEN DIKKATLICE IZLEYENLER ATATÜRKÜN ÖLMEDIGINI DE ANLAMISTIR FILMDE.
OSMANLIYA KARSI YAPILMIS BIR FILM DE DEGIL BU FILM.GÜNÜMÜZÜN TÜRKIYESINI MIZAHI ANLAMDA ANLATAN VE TÜRKIYENIN SU ANKI POLITIK DURUMUNU GÖSTEREN BIR FILM BENCE.NEDE OLSA AMERIKA VE AVRUPA BIZI YÖNETIYOR.PADISAH YERINE BASKALRI VAR TAHTTA.YALNIZ SILAHLARI VE GEMILERIYLE DEGIL IMF SIYLE GÖSTERMECIK INSAN HAKLARIYLA BIZI YÖNETENLERI GÖSTERIYOR.NE ATATÜRKE NE OSMANLIYA KARSI BIR FILM.BUGÜNÜ TÜRKIYENIN SIMDIKI DURUMUNU MIZAH YOLUYLA ANLATIYOR BENCE BU "RÜYA"


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
21-11-2008
Osmanlı Cumhuriyeti gerektiği şekilde resmedilmiştir bence.Türkiye bugün bazı konularda geri ise bunun tek sebebi Osmanlı İmparatorluğu' dur.Gani Müjde' ji tebrik ediyorum çok resmetmiş bazı şeyleri.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
21-11-2008
milliyetçi komedi bir film olmuş insanın milli duygularını kabartıyor atatürk olmasa bize neler olacağını anlatıyor.iyi film fena değil


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
21-11-2008
Aslında bu filme giderken tek beklentim baştan sona kadar gülmekti ama büyük bir süpriz ile karşılaştım evet bazı komik sahneleri olmasına karşın, herkes Atatürk'ü tartışırken bize farklı bir bakış açısı getirdi Gani Müjde. Ayrıca mükemmel bir sonla gözlerimide doldurmayı başardı güzel bir film bence..


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
21-11-2008
Hiç öyle komik bir film beklemeyin, bilmiyorum ben iki kere anca gülmüsümdür dram gibi geldi afakanlar bastı. Ne Osmanlı ne de Atatürk güzel bir şekilde anlatılmış, acaip çorba olmuş.
Ben bu yüzyılda bir padişahın komik yanlarını göstericek diye düşünmüştüm. Teknolojiyle futbolla müzikle vb gibi değişen gelişenlerle ilgili bir komedi diye düşünmüştüm.
Aşure gibi bişey olmuş. Sonu yine en güzel kareydi.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
21-11-2008
gani müjde yüreğine gönlüne sağlık süper bir film şimdi sinemadan geldim.Bayıldım arkadaşlar kesinlikle seyretmelisiniz . Can dündar kesinlikle seyretmeli ve feyz almalı


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
21-11-2008
NE DENİLEBİLİR Kİ... ARTIK UYAN YURDUM İNSANI UYAN VE ATA NA SAHİP ÇIK... ATA DEMİRER VE GANİ MÜJDE SİZLERE SONSUZ TEŞEKKÜRLER... YÜREĞİNİZE VE AKLINIZA SAĞLIK...


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
22-11-2008
Bu filmi dün izledim ve hayal kırıklığına uğradım.Osmanlı Cumhuriyeti bu kadar basite indirgenemezdi.Filmdeki tek duygu Atatürk'ün Türk Milletine yaptığı konuşmaydı.Hiç tavsiye etmiyorum onun yerine Tük Milletinin ne kadar güçlü olduğunu gösteren 120 FİLMİNE GİTMENİZİ HERKESE TAVSİYE EDERİM.Gerçek bir TÜRK filmidir.SÜPER...


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
22-11-2008
Süper bir film olmuş herkesin izlemesi gerekiyor ağlayarak çıktım flimden


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
22-11-2008
tek kelimeyle rüküş,çok sıkıldığım hatta en sıkıldığım türk filmi buna film denilebilirse:(


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
22-11-2008
filmi ilk seansında izledim aslında yapacak yorum bulamıyorum ama bu kadar bir rezillik oalbilir mi . osmanlı bu kadar mı aciz gösterilir filmin sonuna kadar hep bir atak bekledim ama nafile. bu filmi yabancılar çekmiş olsa idi osmanlıyı bu kadar alçatmazlardı


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
22-11-2008
Bugün osmanlı cumhuriyetini izlemeye gidiyorum inşllah beğenirim sinema çıışı yorumumu yine yapıcağım :)


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
22-11-2008
Gani Müjde'yi tebrik ediyorum. Çok güzel bir filmdi. Hem keyifli hem düşündürücü bir filmdi. Finali inanılmaz etkileyiciydi. Atatürk'ümüz olmasaydı kimlerin elinde oyuncak olmuştuk görmüş olduk....


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
22-11-2008
beklendigi gibi komik degildi evet , ama osmanli bu kadar kotu gosterilemezdi diyenlere sanirim filmi dusunmeden izlediniz demek istiorum.. film osmanlinin sasali donemlerini falan anlatmio gordugunuz gibi ataturk olmasaydi acizlesmis osmanlinin bu durumlara gelicegini , hatta onu da gectim turkiyenin resmen su andaki durmunu mizahi bi dille annatıo film 1.yarisi biraz sıkıcı olsada..2.yarıda verdigi gaz cok iyiydi dusundurucuydu we sonunu gormek icin bile gitmeye deger.. salonca alkisladik ve agladik cunku sahip cıkmamız gereknleri hatırlatan filmlere ihtiyacımz var..


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
22-11-2008
gercekten cok kotuydu.hiç böyle bi film beklemıyodum.hersey cok sacma sapan.komedı denen bişi yok ki ata demırerden bence bu beklenıyodu herkesce.ben cok sıkıldım izlerken bı an once bıtsın de cıkıyım ıstedım..tabı herkesın kendını yorumu kendıne:S


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
22-11-2008
bu kadar bayağı bir film olabilir mi acaba. yazıklar olsun osmanlıyı bu kadar küçük gösterenlere..


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
22-11-2008
ÇOK BEĞENDİM MÜKEMMEL OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK GANİ MÜJDE..UYAN TÜRKİYE CUMHURİYETİ..


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
22-11-2008
Muhteşem bir film. Böyle filmlere çok ihtiyacımız var. Varlığımızın, bağımsızlığımızın değerini bir kez daha anımsattığı için Gani Müjde ve film ekibine teşekkür etmek gerek.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
22-11-2008
hayatta izlemem... deli miyim?


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
22-11-2008
"böyle filmlere ihtiyacımız var" demek gaffında bulunanların bence çooook şeye ihtiyacı var. yazık!


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
22-11-2008
Türkiyenin bugünkü durumunu, avrupa ve ABD nin bizi nasil parmaklarinda oynattini anlatan bir film. Osmanli Cumhuriyeti deyil Turkiye Cumhuriyeti olmaliydi filmin ismi.. fakat herhalde fazla tepki toplar diye olaylari Osmanli Cumhuriyeti diye bir hayali cumhuriyette dile getirmisler... Böylece tarihi gururumuz olan Osmanli Imparatorlunuda ayaklar altina almislardir.. yazik olmus... Türkiye Cumhuriyetini taclandiramadik, bari birakinda Osmanli Imparatorlunu lekkelemeyelim :(((((


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
22-11-2008
Son yıllrda izlediğim en kötü filimdi beş para etmezdi. objektif olarak bu iyi bir sinema filmi denilemez kesinlikle, büyük bir merakla gidip hayal kırıklığına uğradım...türk sinemasınında son yıllarda yapılan filmlerin yükselttiği kalite ortalamasını düşüren bir film. Neresinden tutsan elinde kalıyor. Korsan cd sine bile para veripte alınıp izlenilecek bir film değil...malesef :(((


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
22-11-2008
Mustafa Kemal Atatürk: "TARIHINI UNUTAN BIR ULUS KAYBOLMAYA MAHKUMDUR" tarihimizi unutmayalim, hayali senaryolarlada kücültüp ezdirmeyelim!!!!


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
23-11-2008
filmi izleyen biri olarak..birden AA Mustafa'ya mı geldık oldum once..başlangıc aynı cunkı..fılmın son 3 dakıkasına kadar ben hıc lezzet almadım..son dakıkalarda da Atatürkün önemının vurgulanması anlamlandırdı..onun dısında sevmedım,bahsedıldığı kadar iyi değildi fikrimce....


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
23-11-2008
arkadaşlar dün izledim ve çok beğendim hem biraz güldük hem üzünlendik güzeldi......


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
23-11-2008
filmi dün akşam izledim.beğenmedim.gani müjde filminde yine karısını oynatmadan geçememiş.acaba arda mehmet rolünde ki çocukta kendi oğlumu die düşünmeden edemedim.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
23-11-2008
osmanlıyı küçük görüp eleştirenler ve türkiyenin geri kalma sebebini osmanlıya bağlayanlar inşallah sonunuz osmanlıya ihanet eden ortadoğu gibi olur


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
23-11-2008
arkadaşlar tüm yorumlarınızı okudum...ben bu filme gitmeden once bol bol gulucegimi sanmıştım. yine guldugum sahnelerde oldu ama bekledigim kadar deildi.daha çok burda ataürk olmasaydı şuanda biz ne olurduk. filmde gordugunuz gibi osmanlı henuz yıkılmamış ama yıkılmasınada ramak kalmış 15 tane ili olan, amerikan mandası halinde, devletin en dogusu ankara olan osmanlı cumhuriyeti. sevr anlaşmasında oldugu gibi şuanki türkiyenin tamamı parçalanmış yani toprak falan kalmamış elimizde. burda film icabı osmanlı devletini övücek hali yok bu görüşte olan arkadaşlara katılmıyorum. ayrıca filmi izlerken çok değişik duygulara kapılıyorsunuz. filmin sonununa dogru ben padişahın pes etmeyim kaçmayacıgını düşünüyodum ama onuda gani müjde çok gusel bi şekilde baglamış.bence film evet bekledigimiz kadar komik deildi ama gerçekten farklı gusel olmuş atatürke milyonlarca kez tşk etsek azdır.(bu arada atatürkün agaçtan düşüp ölmesine kafa yormayın orda sadece baygınlık geçiriyor)belki de film mustafanın rüyasıydı bizi bu durumdan kurtamak için uyandı...benim görüşümde bu biraz bilinçli izlersenniz ne dedigimi anlıcaksınız. izlemeyen arkadaşlarda bu yorumların tesiri altında kalmasın gidip izlesin sonradan yorum yapsınlar gani müjdeye tekrardan tşkler.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
23-11-2008
yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi korsan cd sini alıp izlemek bile hata olur, verdiğim zamana ve paraya yazık.. hala gitmediyseniz ve baska bir filme gitme ihtimaliniz varsa hi düşünmeden diğerini seçin..


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
23-11-2008
Çok güzel bir film. Komedi diye gittik, milliyetçi duygularımız kabardı, gözlerimiz dolu, hatta filmin sonunda tüylerimiz diken diken oldu. Atamızın önemini bir kez daha anlamamızı sağlıyor. Mutlaka gidin


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
23-11-2008
Bu kadar olur ya, çekenler begendi mi acaba bu filmi? yazık ya bırakın film yapmayı artık gidin dizi yazın


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
23-11-2008
bu kadar iğrenç flim izlememiştim


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
23-11-2008
Yıkılıştan önceki felaketler zinciri,küçülme ve nihayet yıkılışın ana sebebi olan ittihat ve terakki cephesi ve kafası birde komedisinden (bu film)melodramına (elveda rumeli) hala kendini kurtarıcı diye sınıflandırmıyor mu. Tabii milleti okumaz, yorumlamaz bellediniz (50 60 yıllık yumuşatma metotlarıyla) ve viran edip kovulduğunuz kapıya aynı kafalarla geri geldiniz değil mi? Bu millet necip karakteriyle sizi ta İspanyalardan,Polonyalardan kurtarıp getirdi, baktı besledi. Ama hala her bitlenişinizde bu masum millete ve onun değerlerine saldırmanın teknik ve sanatıyla meşgulsunuz. Ama o tarihi biz okumuyorsak ta siz okuyun, her hainliğiniz sizi daha dibe göndermekle sonlandı. Bekleyin, sizin ve yaptıklarınızın farkında olanlar VAR.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
23-11-2008
Bugün izledim süper olmuş. Eline sağlık Gani Müjde Ata seni çok seviyordum sevgim daha çok arttı çok teşekkürler.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
23-11-2008
bence de çok kötü bir film olmuş tavsiye edilmeyesi bir film...


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
23-11-2008
Galasından kahkayla çıktılar dendi bende bugun hadi biraz gulelim diye gittim. filmde komedi denen birsey yok bir iki kufur ediyor diye butun salon sırıtıyo. film kesinlikle bir dram filmidir ve gayet kötü bir filmdir kesinlikle parama yazık bence gitmenize hiç gerek yok.. Benden soylemesı


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
23-11-2008
Bu gece izleyince gördüm ki ''O'' olmasaydı.. Kurtuluş savaşı yapılmasaydı..

Parasını düşünenler içinse Turgut Özakman'dan ''19 Mayıs 1999 Atatürk Yeniden Samsun'da'' kitabını öneririm. Zira sanatın diğer bir kolu elle tutulur birşey en kötüsü satarsınız...



Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
23-11-2008
Osmanlı Cumhuriyetini bu gece izledim.İyi ki de izlemişim.Çünkü bence bu film bize hem geçmişimizin ne kadar kuvvetli olduğunu ve Atatürk'ün bizim için ne kadar değerli olduğunu birkez daha anladım.Bence "Mustafa" filminin veremediği mesajları bu film veriyor.Bugünkü yaşadığımız hayatımızın kıymetini bilmeli ve çocuklarımıza da bize Atatürk'ün bıraktığı gibi bir yaşam bırakmalıyız.Filmin sonunda Atatürk'ün sesini duyunca gözyaşlarımı tutamadım.Bence Cumhuriyetimizin emenet edildiği tüm Türk gençleri bu filmi seyretmeliler...Gelecekte oradaki görüntüleri yaşamamak adına...Boğazda ve filmin birçok yerinde topraklarımızda dalgalanan Amerika bayrakları içimi sızlattı.Mizahla da olsa bize değerlerimizi hatırlatan Gani Müjde'ye Türk milleti adına teşekkür ederim...


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
23-11-2008
Tebrikler Gani Müjde!!!! Tebrikler Ata Demirer!!! Elinize, yüreğinize, gönlünüze sağlık!!! "Mustafa"nın üstüne o kadar iyi gitti ki bu film. Ata'm sana ne çok şey borçluyuz!!! Ama bunu anlamak bazı insanlar için çok zor!


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
24-11-2008
filme bende komedi dozu yüksektir ve osmanlı şaşalı debdebeli anlatılmıştır diye düşünerek gittim. fakat çok daha mutlu oldum öyle anlatılmadığına. gani müjde isim olarak osmanlı cumhuriyeti desede filmine şu anda türkiyenin benzer durumlarına dikkat çekmiş. filim çekim tekniği olarak gayet vasat seviyelerde ama içerik olarak bence tam doğru yerlere parmak basmış. filmi çok dikkatli seyrederseniz türban kavgalarının mustafa kemal yüzünden olduğunu savunan bir kesme derin göndermeler olduğunu göreceksiniz. 2008 de herkes fes giyip yaşmak ve feracelre bürünmüş fakat tüm özgürlükler amerikan bayrağının altında tutulmuş bir türkiye resmi. bir yandan abye girme baskısıyla yapılan yalakalıklar bir yandan abd nin üzerimizde kurduğu hakimiyet. çok iyi anlatılmış. filimde ata demirer in dinlediği ve gözlerinin dolduğu şarkıya dikkat çekerim ki çok yerinde bir seçim olmuş. bu zamana kadar beyaz perde de seyrettiğim en korkusuz eleştirileri yapabilen bir film. hiç bir tepkiden çekinmemişler ve neyin ne olduğunu başarıyla anlatmışlar. FİMİN SİTE TARAFINDAN HAZIRLANAN TANITIMINA KISACA BİR CÜMLE YAZMAK İSTERİM YAZDIĞINIZ BU YORUM FİLMİ İZLEMEDEN ÖNCE Mİ HAZIRLANDI ÖYLE İSE İZLEYİP ACİL GÜNCELLEYİNİZ YOKSA ELİNİZE BİRİLERİ HAZIRLANMIŞ YORUM MU TUTUŞTURDU? FİLİMDE ATATÜRKE YÖNELİK KÜÇÜK DÜŞÜRÜCÜ HERHANGİ BİR İMA OLMADIĞI GİBİ EN SON FİNAL CÜMLESİ ''KEŞKE ZAMANINDA BU GEMİLERE GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER DEMİŞ OLAN BİRİ OLSAYDI'' İDİ. kısacası filmi sadece gözünüzle değil beyninizle de seyredip şimdiyle alternatif osmanlı cumhuriyetini bir karşılaştırın ki antep sengermen ile fener ilerki zamanlarda karşılaşmasın....


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
24-11-2008
Arkdaşlar kesinlikle izlenmesi gerekn bi film hatta Türkiyede yapılan en iyi siyasi film diyorum evet aynen öyle! yukarıdaki arkdaşlara katılıyorum!KESİNLİKLE İZLEYİN VE UYANIN ARTIK!
UYAN TÜRKİYE!


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
24-11-2008
yazık buyuk turk mılletı yazık

bır ınsan ataları ıle ancak bukadar dalga gecebılır

cıhana hukm eden koca osmanlı dan aldıgınız bumudur yanı

mustafa kemal ataturk ve sılah arkadaslarından aldıgınız bumudur

sızler bu tarz bır fılım yaparken veya bu tarz bır fılım yorumlarken,yuce bır ahlakı zedeleyerek baslıyosunuz

rahmetlı ataturku neden tek yonu ıle ele alıyosunuz,cok yonlu bır ınsan oldugunu unuttunuzmu

ben bır osmanlı torunuyum,
onun ahlakı ıle yetıstım
lutfen atalarım ıle dalga gecmeyın
ve osmanlı ımparatorlugunun 700 yıllık saltanatının altında ılahı hukumlere uyusunun yattıgınıda unutmayın...




Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
24-11-2008
teşekkürler....HERHALDE geçmişiyle dalga geçen tek millet biziz....!!!!


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
24-11-2008
ya arkadaslar gerçekten sizin anladıgınız bu mu filmde geçmişi ile dalga geçio diyosunuz. zaten şuanda osmanlı devleti yıkıldı yerini türkiye cumhuriyeti aldı bence gani müjde yine iyimser davranmış bugune kadar osmanlı cumhuriyetini getirtmiş. bana kalsa eger mustafa kemal atatürk olmasaydı şuanda kim bilir hangi devletin himayaesi altında olurduk. filmde atatürk olmasaydı günümüzde neler yaşanabilirdi üzerine yazılmış bir senaryo. filmi izleyen arkadaşlar gördünüz işte atatürk gibi bi ulu önderimiz olmasaydı bugunki halimizin ne olacağını. şuandada bizi yönetmeye çalışıyorlar gani müjde sağ olsun bilinçlenin demeye çalışıyor siz filmin o kısmında kalın. geçmişle dalga geçio diyosunuz asıl mesaj o deil burda. Gerçekten güzel bi film olmuş herkeze öneririm gidip izleyin şuanda da üzerimize bu tür oyunlar uygulanmak isteniyor. bizde ata demirerin filmde dedigi gibi "keşke zamanında bu gemilere geldikleri gibi giderler demiş olan biri olsaydı" durumunda kalmayalım. artık yerden kalkıp uyanacak bi mustafamız yok...


YazarOkur Sinema Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
24-11-2008 - YazarOkur Sinema
Film hakkındaki tanımı güncellemeye gerek yok. Bilmeniz gereken şu. Film Mustafa filminden önce tamamlanmıştı ve Atatürk'ün karga kovalarken ölmesi nedeni ile tepki çekti. Daha sonra Mustafa filminin aldığı tepkilerden sonra filmin belli kısımları yeniden düzenlendi. Filmin sonunda gördüğünüz Atatürk sahnesi Mustafa filmi olmasa olmayacaktı mesela. Burda filmi eleştiren birşey yok, benim eleştirdiğim kısım Atatürk'ün reklam malzemesi haline getirilmesi oldu. Önce Atatürk'ü çok ucuz bir şekilde öldürerek bunu piyasaya sızdırdılar ki oluşan tepki ile reklam olsun, daha sonra baktılar Mustafa filmi çok tepki çekti, bundan yararlanarakta sonuna böyle birşeyler ekledilerki ordan oluşan tepki ile insanları bu filme çeksinler. İşte benim eleştirim bundan kaynaklanıyor. Neden film kendi içeriği ile değil de Atatürk üzerinden reklam yapılıyor. Yoksa film güzel ona bir sözümüz yok.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
24-11-2008
son derece başarısız ve yazık diyebileceğim bir filim.hiç insan tarihini atalarını bu kadar küçük düşürürmü?atatürk olmasaydı tabiki felaket olurdu çok körtü olurdu ama bu tıpkı einstein olmasaydı yada alexander grahambel olmasaydı ne olurdu sorusu kadar şaçma kim bilirdi ne olurdu. eğer biz kendi tarihimizle ilgili böyle filim yaparsak yarın bir gün amerikalının biri çıkar osmanlı imparatorluğu diye bir fiilim yappar ki buda büyük iskender filmi gibi destansı bir filim olur 12 dalda oscar kazanır bizde bakarız aaaa adamlar bizim tarihimizi ne güzel yazmış diye gani müjdeyi esefle kınıyorum keşke osmanlının guru duyulacak yanını ve biz türklerin atalarının 7 kıtaya birden nasıl hükmettiklerini ve atatürk gibi muhteşem bir kumandanın bu türklüğü hayatta tutabilmek iiçin ne kadar zorluklar çektiğini yazan bir filim yapsaydıda amerikaya yollayıp biz osmanlı türklerinin ve atatürk gençliğinin nasıl bir milletten geldiğini anlatsaydı.işte o zaman ayakta alkışlanan bir yönetmen olurdu.Ersan OSMANOĞLU


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
24-11-2008
filmi beyenmeyen bazı arkadaşların Atatürk'ün adını kullanırken küçük harfle başlamaları açıkçası dikkatimi çekti.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
24-11-2008
sn gani müjde bey !!!
Atatürk olmasaydıgünümüz türkiyesi ne olurdu sorusuna karşılık mizahi bir dille anlatılacak olan filmi izlemek için büyük bir merak ve hevesle gittim.kiii çok uzun bir süredir sinemaya gitmeme eğilimi içindeydim.son zamanlardaki kalitesiz filimleri izlememek için Sinemaya gitmemekle ne kadar haklı olduğumu bu filmlede anladım.ben bu kadar düzensiz,konusuz,ne yapıldığı belli olmayan,bu derece kalitesiz filme çok az rastladım.eğerki şimdiki hükümet eleştiriliyorsa daha belirgin ve daha mizahi farklı bir biçimde anlatılabilirdi.çünkü o kadar çok malzeme var ki mizaha dökülecek.........olmamışşş GANİ BEY :((((


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
24-11-2008
TEBESSÜM BİLE ETMEDEN ÇIKIP GELDİM


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
24-11-2008
rezalet


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
24-11-2008
bence ata yı kullanıp egosunu tatmin etmiş gani bey. pah.......


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
24-11-2008
sayın gani müjde yaptığınız filim çok kötü elbetteki ulu önder atatürkün değerini hepimiz biliyoruz ve sonsuz saygı duyuyoruz lakin asırlarca dünyaya hükmetmiş bir osmanlı hanedanını bu kadar basitleştirmeniz bu kadar küçük düşürmeniz hiç hoş değil bir osmanlı torunu olarak utanç duydum hiç kimse tarihiyle dalga geçmemeli üç beş kişi devletine milletine ihanet etti diye 500 yıllık hanedan bu kadar basitleştirilemez


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
24-11-2008
Son padisahimiz olan Vahdettin Han bizzat Mustafa Kemal Pasa yi görevlendirerek bu milleti ancak sen kurtara bilirsin diye anadoluya yollamis maddi manevi yardimda bulunarak ayni zamanda isgalci devletleri oyalamisdir.. bu sayede Mustafa Kemal Pasa ankarada yeni bir devlet kurup kalkinip kurtulus savasi baslatmisdir!! bu film Osmanliya son derece haksizlik etmekte.. Ataturkun "Tarihini unutan bir ulus kaybolmaya mahkumdur" sözünü unutup tarihimizi kücük düsürmeyelim..
Sanki Mustafa Kemal Pasa baska ülkeden ital edilmis parayla tutulmus komutan gibi algilaniyor. Atatürk'de bir Osmanli torunudur, Osmanlinin yetistirdi komutandir. Bugunku Turkiye Cumhuriyeti Osmanli Imparatorlunun devamidir bir nevi.. ayni millet sadece yönetim sekli deyisik!!! Mustafa Kemal Pasa olmasaydi elbet baska bir komutan kurtulus savasi baslatacakti fakat kazanirmiydi tartisilir. Mustafa Kemal Pasa'nin azmi dusunceleri fikirleri ATATURK olmasini saglamisdir.
bu filmde maalesef Atatürkün anlatildini övüldünü göremedim.. bir sinema yazari olarak Atatürk cok daha güzel sekilde fikirleriyle getirdikleriyle yaptiklariyla anlatilabilirdi.. sanki suan cokmu Atatürkcü olarak yasiyoruzda sanki Atatürk olmasaydi suan neolurduk diye soruyoruz!!! Ha bunu sorarken birde gururumuz olan Osmanli Imparatorlunuda lekelemekten hic geri kalmiyoruz.. PESSS!!! bence Osmanli padisahlarindan cok Atatürkün kemikleri sizliyor suan bu filmden sonra!!!


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
24-11-2008
Son padisahimiz olan Vahdettin Han bizzat Mustafa Kemal Pasa yi görevlendirerek bu milleti ancak sen kurtara bilirsin diye anadoluya yollamis maddi manevi yardimda bulunarak ayni zamanda isgalci devletleri oyalamisdir.. bu sayede Mustafa Kemal Pasa Ankarada yeni bir devlet kurup kalkinip kurtulus savasi baslatmisdir!! bu film Osmanliya son derece haksizlik etmekte.. Ataturkun "Tarihini unutan bir ulus kaybolmaya mahkumdur" sözünü unutup tarihimizi kücük düsürmeyelim..
Sanki Mustafa Kemal Pasa baska ülkeden ital edilmis parayla tutulmus komutan gibi algilaniyor. Atatürk'de bir Osmanli torunudur, Osmanlinin yetistirdi komutandir. Bugunku Turkiye Cumhuriyeti Osmanli Imparatorlunun devamidir bir nevi.. ayni millet sadece yönetim sekli deyisik!!! Mustafa Kemal Pasa olmasaydi elbet baska bir komutan kurtulus savasi baslatacakti fakat kazanirmiydi tartisilir. Mustafa Kemal Pasa'nin savas stratejisi azmi dusunceleri fikirleri ATATURK olmasini saglamisdir.
bu filmde maalesef Atatürkün anlatildini övüldünü göremedim.. bir sinema yazari olarak Atatürk cok daha güzel sekilde fikirleriyle getirdikleriyle yaptiklariyla anlatilabilirdi.. sanki suan cokmu Atatürkcü olarak yasiyoruzda sanki Atatürk olmasaydi suan neolurduk diye soruyoruz!!! Ha bunu sorarken birde gururumuz olan Osmanli Imparatorlunuda lekelemekten hic geri kalmiyoruz.. PESSS!!! bence Osmanli padisahlarindan cok Atatürkün kemikleri sizliyor suan bu filmden sonra!!!
Ata Demirer icin tekrarliyorum, aktörlükün ON üstü ON fakat senaryo secimi yanlis.. cok guzel SUPER bir konu fakat islenme sekli sifir!!!


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
24-11-2008
Film hakikaten çok kötü. senaryoda, hikayede hiç akıcılık yok. Film neyin hikayesi belli değil. ABD İşgali mi (ki felaket abartılmış), Osman bey ile Asude aşkı mı, Ankarada'ki direnişçiler mi (bu ülkenin siyasi jargonunda hiçbir zaman "direnişçi" kavramı kullanılmadı), hangisi hikayenin ana teması. Herşey birbirine karışmış, bir sürü mantık hatası (Sultan hanım son moda takılırken, padişah hazretleri Murat 124 taksiye biniyor, pes yani). Filme iki tane final yapmış Gani Müjde efendi. Amatör tiyatro tadında, karakterler sırayla girip sözlerini mesajlarını verdiler. Bari böyle final yapmayaydın. Oysa bu güzel fikri, Atatürk olmasaydı fikri kimbilir ne güzel anlatılabilirdi. Bu fikri böylece kullanıp atmasaydın keşke Gani Müjde.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
25-11-2008
tek kelimeyle BERBAT.kesinlikle gitmeyin ... bu film senaryosunu ata demirer nasıl kabul etmiş aklım almıyor.. osmanlıyı bu şekilde gösteren zihniyete kayanak yarattığım için kendimden utanıyorum!!!!!!!!


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
25-11-2008
Ey Türk Milleti, herkesin fikrine görüşüne SAHİP ÇINIZ, SAYGI DUYUNUZ.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
25-11-2008
Filmi henüz izlememiş bir kişi olarak şunu söyleyebilirim: Önünüze gelen ve hakkında olumlu referanslar verilen bir aşçı tarafından yapılan bir yemekten önce bir lokma alın ve tadına bakın.
Dünyada yaşayan insan için en zararlı seçim,önyar
gılara uyularak yapılan seçimdir.Sonuçta ticari bir amaçla yapılmıştır,öznel tarafları vardır,bel
gesel değildir.Yorumunuzu bunları da düşünerek yapın.Filme vereceğiniz para,yaklaşık bir piyango bileti parası.Umarım bu satırlar,okuyanlara yararlı olmuştur.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
25-11-2008
ne güldürebil ned üşündürebildi nede başka bir tat verebildi içimdeki atat demirer yok oldu gitti ilk defa sinema biletine verdiğim paraya acıdım...........................................


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
25-11-2008
gani müjdeyi oldum olası sevemedim çok para göz bir tipi var reklam anlayışıda berbat para göz olduğunu belli eder eşekilde kahpe bizansın tanıtımını hiç unutamadım zaten hayatımda seyrettiğim en uyduruk filmlerden biriydi olmayan arabayı bulun die reklam yaptılar sonra hiç ses seda çıkmadı üç kağıt ile her haltı yiyen bir tip bu filminde onlardan farkı yok sırf para için yapılmış ve nerden reklam yaparız da para kazanırız diye yapılmış boşuna Atatürk var diye duygusal davranmayın adamın umurunda olduğunu sanmıyorum para gelsin de nasıl gelirse gelsin diye düşünmüş


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
25-11-2008
çok kötü bir film ne bir duygusallık ne bir komedi,ama öle bir fragman yapılmışki filme bu yüzden tebrik ederim bir tek...filde ata demirel olduğu için tereddütsüz gitmiştim filme inanılmaz bir hayalkırıklığı yaşadım.ve uzun bir süre türk filmi tercih etmiycem bu yüzden sanırım.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
25-11-2008
bu film hiç bir şeyi anlatmıyordu yaa güzel diyen arkdşlara inanamıyorum,okadar basit bir senaryoki herkesin evde yazabileceği türden bence...ve osmanlıdan çok aşk filmini andırıyordu.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
25-11-2008
hayatımda seyrettığım en kotu fılmlerden bır tanesı.paranızı sokağa atmayın,evınızde dızı seyredın enazından bır konusu var.atademırer bu fılmle butun ımajını yerle bır etmıstır.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
25-11-2008
insanların emeğine saygım var ama bu film gerçekten çok kötü olmuş.verilen sinema parasına,ayrılan zamana yazık.bu filme gideceğinize bir kemal sunal filmi seyredin hiç olmazsa gülersiniz.defalarca seyretmiş olsanız bile...


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
25-11-2008
Talihsiz izleyici Emine OSMANOĞLU paramı geri istiyorum...


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
25-11-2008
Talihsiz izleyici Emine OSMANOĞLU paramı geri istiyorum...


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
25-11-2008
atacım sen harikasın filmede cok gondermeler yapmışın slında suanki durmumuzu ne kadar hayal urunude dersen de
suanki durumu yansıtmışın tebrik ederim ama seni filmde kulanmak bi komedyene gitmemiş biz senin guldurmene alışkınız aglatmana diil


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
25-11-2008
koskoca Osmanlı imparotorluğu bu kadar küçük düşürülemezdi!!!


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
26-11-2008
herkes farklı bir şey söylüyor bizim de kafamız karıştı aslında film atatürk olmasaydı neler olabilirdi diye düşünen birinin hayallerinden başka bir şey değil çokta kafaya takmamak lazım vesselam...


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
26-11-2008
MUHTEŞEM BİR FİLM, ANLAMAYANLAR TARİH BİLMEYENLER.. GANİ MÜJDE'Yİ GÖRDÜĞÜM YERDE ELLERİNİ ÖPECEĞİM.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
26-11-2008
ÇOK SIKICI, HİÇ BİR KONUSU OLMAYAN İĞRENÇ DİYEMİYORUM DAHADA ÖTESİ BİR FİLM....BEN ANLADIMKİ BU İŞLER ÖYLE REKLAM YAPMAKLA OLMUYOR SAKIN GİTMEYİN BİZ BİR HATA YAPTIK!


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
26-11-2008
osmanlı 500 sene önce koskocaydı biraz tarih okuyun devam etse bundan farklı olamazdı


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
26-11-2008
ben bu filmi izlediğimde kanım dondu tarih bölümü öğrencisi olarak böyle bir rezaletin sonuna kadar karşısındayım bu filmin bir an önce vizyondan kaldırılmasını istiyorum tüüüüüüüüüüüüüüüü size lanet olası herifler


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
26-11-2008
arkdaşmla beraber gittim çok güzel uyuduk ii uyuttu yani 2 kere gülümsedigimi hatırlıyorum onun dışında başka bi b.k yok konu düşünce olarak iyiydi bunu biliyodum ama zekice üzerine gidilmemiş atatürkü de küçümsemiyo osmanlıyıda ama gidilmesi gerekesiz ne oldugu belli olmayan bi film...


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
26-11-2008
en başta yazılanları kim yazmışsa,kesinlikle katılmıyorum.gani müjdenin yerinde bile olmazsın.film harika arkadaşlar.tabi değerini bilene


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
26-11-2008
filme bugün gittim. bence cok iyi yapılmış bi film. tek kotü tarafı komedi filmi gibi lanse edilmesi, bir tarih bölümü ogrencısı olarak gozlerım dolu dolu ızledım..


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
26-11-2008
bu flimin konusu icerigi cok kuvvetli ama bir konu bundan daha kotu islenemezdi heralde bu saglam kadro boyle HARCANMAMALIYDI. FLIMIN BITIMINDE ATAM BUYUKSUN DIOSUN AMA cok basarisiz olmus.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
26-11-2008
filmde hoşuma giden sadece 3 cümle ve son 3 dakika vardı onun dışında osmanlı'nın bu kadar aciz gösterilmesi de kanıma dokunmadı değil.Yine de emeğe saygı teşekkürler MUSTAFA KEMAL ATATÜRK


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
27-11-2008
Bu film bi kere tam bir tuzak ,Atatürkün ismini ve Osmanlı'nın saltanatını kullanıp dikkat çekmişler.Ama filmde hiç bir şey yok .osmanlıyı aşağılamakta çok başarılı sadece.Atatürk ün ismide kullanılmış.Bom boş bir film insanlara hiç bir şey veremez.Atatürkün kıymetini bilmeyen insanlar zaten bu saçmalıkla mı anlayacaklar.Osmanlı iyiki vardı.Atatürk iyiki vardı.Osmanlı ve sonrasında Türk Cumhuriyeti şanlı bir milletin devamı.Ayrıca filmin bütçeside kısıtlıydı herhelde kostümler iyi değildi.İstanbul'un manzaralarıyla filmi renklendirmişler.Tabi manzara bedava,Gani bey Atatürk'ün kıymetini anlatmak için bu filmi çektiyse?birde Osmanlı olmasaydı filmini çeksin de gülelim....


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
27-11-2008
ÇOK BÜYÜK HAYALKIRIKLIĞI.FİLME GÜLMEK İÇİN GİRDİK SİNİR KÜPÜ OLUP ÇIKTIK GÜLEMEDİK AKSİNE OSMANLI YI BU KADAR KÜÇÜLTMELERİ ÇOK ÜZDÜ BENİ.ATATÜRK Ü SEVMEK İÇİN OSMANLIDAN NEFRET ETMEK Mİ GEREKİYO.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
27-11-2008
ya bu filme iyi diyen arkadaşlara yuh yani yuh ötesi yuh. 2 saatlik bir filmde 1 dk atatürkümüzün önemi anlatılmış diye kalktınız filmi atatürkü anlatıyo dedininz soruyorum size bu film piyasaya çıkmadan türü neydi komedi değil mi filmi gerçekleştirenler film çok eğlenceli seveceksizin demedimi. ama sanırım onlar filmi çekerken yapılan çekim hatalarınıda filme koyulacak sanmışlar. bence son derece önemsiz ve kötü bir film. eğer atatürk olmasaydı ne olurdu diye bir film yapılacaksa bu daha kaliteli ellerden -ve ciddi bir şekilde çıkmalı. her şey bu kadar basit olmamalı. bu film yerine avrupa yakasının tekrarını verseler daha eğlencelidir buna eminim


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
27-11-2008
BUYUK OSMANLI IMPARATORLUGUNA YAPILAN BU BUYUK HAKARETE GUZEL YORUMLARI ILE KATILAN TUM YORUMCULARA TESEKKUR EDERIM.

RAHMETLI MUSTAFA KEMAL ATATURK'U GERCEK MANADA ANLAYIP DEGERLENDIRENEDE SONSUZ TESEKKURLER.

SAYIN GANI MUJDE BEY SIZE TESEKKUR ETMIYECEGIM,CUNKI TARIHINE,DININE VE ATALARININ TUMUNE SAYGI GOSTERMEYEN SANATCI VE YONETMEN OLAMAZ,INSANIN YARADILIS GAYESINEDE HIC UYMAZ ILAHI HUKUM ILE DEVLET YONETEMEYENDE ILEL EBET PAYIDAR KALAMAZ,OSMANLI 700 YIL ILAHI DEGERLERI AYAKTA TUTUP CIHANA YAYMASI ILE SURDURDU BU SALTANATI,DILERIM BU YORUMLARDAN DERS VE IBRETLER ALINIRDA INSALLAH,SUAN DUNYADAKI YAHUDI ZIHNIYETININ OYUNLARINA GELMEYIZ.

UYANIN CAN KARDESLERIM BIZ BUYUK BIR MILLETIZ.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
27-11-2008
"ATATURKU SEVMEK ICIN OSMANLIDAN NEFRET ETMEKMI GEREKIYO"

tesekkurler...guzel ve acıklayıcı bır kelıme

tum dunya tarıhını bas tacı ederken bız ayaklar altına alıyoruz.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
27-11-2008
Filmden şu anda geldim.Bu dönemde,bu şartlarda yapılabilecek en yürekli film.Atatürk'ün büyüklüğünü liderliğini anlatmaya gerek duyar hale geldiğimiz,bu millete verdiklerini hala sorgulamakla yükümlülük hisseden esaret yanlılarının Türk milletini Atatürk olmasa idi ne hale getirebileeğini eleştirisel yönden çok güzel anlatıyor.Bu millet ki satılmış medya nın esiri,her gördüğünüe,duyduğuna inanır halde,bu insanlarda olmazsa,bu halk uyandırılmazsa ne bağımsızlığı ne hürriyeti ne özgürlüğü kalacak.Tebrikler gani müjde.Tebrikler Osmanlı Cumhuriyeti kadrosu ekibi.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
27-11-2008
gitmiyom tamam berbatmış


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
27-11-2008
ben filmi bugün izledim en başta güldüm ama sonlarda yurdumuzun işgal edilişi ve askerlerin ölmesi beni büyük bir üzüntüye boğdu filmin sonunda atatürk yerden kalkıyor ve bugünkü halimiz gösteriliyor biraz argo var ama aşırı değil mustafa filmine iyi cevap olmuş bence o filmide beğenmedim atatürkü anlatan ve onu daha da sevmemi sağlayan ve herkesin gitmesini istediğim bir yapıt vildan atasever de filmde direnişçiyi oynuyor çocukları fln oluo işte


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
27-11-2008
valla film komedi açısından iyi bir film diyorlar yanlız padişahı sankı karı kız düşkünü gibi göstermişler bence burası yanlış bir seçim her nekadar omedi filmi olsada bizim ecdadımıza yakıştırma yapmış gibi oluyor . Buda türk milletinin ecdadını yanlış anlamasına sebeb oluyor .... halbuki osmanlı padişahlarının hepsi evliyaullah'tır


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
27-11-2008
valla film komedi açısından iyi bir film diyorlar yanlız padişahı sankı karı kız düşkünü gibi göstermişler bence burası yanlış bir seçim her nekadar omedi filmi olsada bizim ecdadımıza yakıştırma yapmış gibi oluyor . Buda türk milletinin ecdadını yanlış anlamasına sebeb oluyor .... halbuki osmanlı padişahlarının hepsi evliyaullah'tır


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
27-11-2008
Çok çok çok kötü bir filmdi.. başta komikleştirilmeye çalışılan film.. ortalara dogru ne olsa nasıl yürüse havasına bürünmüş.. en sonunda hiç bi numara olmadıgı anlaşılınca Atatürke yer verilerek prim yapmak istenmiş.. Bir konu ancak bu kadar güzel rezil edilirdi.. tabrikler GANİ MÜJDE..


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
27-11-2008
Gani Müjde'ye teşekkür ediyorum erçekten yerinde ve zamanında yapılmış çok güzel bir film filmin başında Mustafa'nın ölmediğini biliyordum ve sonunda padişahın keşke zamanında biri gelip geldikleri gibi giderler deseydi cümlesi içimi titretti ve sonunda Mustafa'nın ayağa kalkıp kuşu kafesinden çıkarıp sonra da karga kovalaması ardında da Ulu Önder Atatürk'ün sözleri beni çok duygulandırdı. Kendimi çokfarklı hissettim gözlerim doldu Gani Müjde'ye defalarca teşekkür etsem az izlenilmeyi hakeden gayet güzel ve çok başarılı bir film Oyuncu kadrosu da çok sağlam.Herkesin emeğine sağlık...


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
27-11-2008
OSMANLI CUMHURİYETİNİ BUGÜN İZLEDİM GERCEKTEN MUHTEŞEM BİR FİLMÖZELLİKLE SONUNDA'KEŞKE TAA EN BAŞTAN BİRİ ÇIKSAYDIDA GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER DESEYDİ'DEDİ ORDA YAN TARAFTAKİ ADAM HÜNGÜR HÜNGÜR AGLAMAYA BAŞLADI KEŞKE TAHTI TORUNUNA BIRAKMAYIP MÜCADELE ETSEYDİ KURTULUŞ SAVAŞIDA İMKANSIZDI AMA ALINDI GERÇİ ATATÜRK Bİ TANE...


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
27-11-2008
AYLARDIR BEKLİYORDUK GİTTİK GÖRDÜK GELDİK SİNEMA SALONUNDAKİ HERKES ŞOOOOOOOK GANİ MÜJDE SEN NE YAPTIN KOMEDİMİ DRAMMI MELODRAMMI NE OLDUĞU BELLİ OLMAYAN VASAT DEMEK BİLE İLTİFAT SANIRIM ÇOK BÜYÜK BİR HAYAL KIRIKLIĞI YAŞATTIN BEĞENEN KİTLEYİ ÇOK MERAK EDİYORUM


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
28-11-2008
dün filmdeydik bi beklentim olmadığı halde girdim filme buna rağmen hayal kırıklığına uğradım filme kötü diyemeyeceğim resmen berbat Ata DEMİREL bu seneryoyu okumadan evet dedi herhldi resmen osmanlı imparatorluğunu küçük düşürmüşler saçma sapan bişeydi ilk defa verdiğim bilet parasına acıdım açıkçası


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
28-11-2008
Türkiye Cumhurriyeti kurulmasaydı ne olurdu_? bundan daha iyi anlatılamazdı.her na kadar Ata Demirer avrupa yakasında ki Volkanı olmaya çalışmışssa da filmin oldukça güzeldi,ilk görüntüde ağaçtan düşüp (güya ölmesi) sonunda uyanması çok ii düşünüşmüş bence. Ama en can alıcı sahne tamamen işgal edilmiş osmanlı da padişahın"keşke vaktinde geldikleri gibi giderler diyebilseydim" demesiydi
.iyi seyirler.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
28-11-2008
film çok kötüydü... komik değildi... duygu yoktu...mesaj yoktu... kısacası ben bu filmde hiç birşey bulamadım... ha şimdi film başlıyacak derken bitti :) eğer illaki tarihi film çekilecekse böyle filmlere ihtiyacımız var diyen arkadaşlara hitaben istanbulun fethi çekilebilirdi çanakkale savaşı çekilebilirdi kurtuluş savaşı çekilebilirdi... filmi izlerken şöyle bir senaryo aklıma takıldı ister istemez fatih sultan mehmet olmasaydı :)


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
28-11-2008
çok merak ettiğim halde filmi anca dün gece izleme fırsatı buldum. bende diğer arkadaşlar gibi bu filme gitmeden önce çok gülüp eğleneceğimi sanıyodum ama malesef iğreenç bi filmdi. çok pişman oldum gittiğime bi film bu kadar rezil olur herşeyi geçtim resmen bi aşk filmi izledim.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
28-11-2008
Ata "DEMİREL" yazan insanların var olması bu film ve bu gibi filmleri gerekli kılan. Sen git recep İVEDİK seyret. Osurarak şişe uçurmak küçük düşürdü asıl koskoca Osmanlı İmparatorluğunu, Türk Halkını... O yüzden var bu filmler... Ama kim anlar...


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
28-11-2008
Bu kadar seviyesi düşük bir filmi haytım boyunca izlememiştim. Film çıkışı Gani Müjdeyi görsem paramı geri isterdim.Atatürk ü övmek isterken herşeyi eline gözüne bulaştırmış, Milletine kıyamayan el üstünde Atatürk bu filmi izleseydi Gani Müjde nin suratına tükürürdü.Benim milletim bu kadar acizmi diye. Bir Atatürk ölseydi başka bir Atatürk çıkarırdı bu topraklar. Millet olarak aşağalamış adam bizi filmde. Uzun bir yaşanmış olay ama kısaca anlatacağım.Atatürk İngiliz kralını Dolmabahçe de yemeğe çağırmış İngiliz herşey süper hazırlanmış, tam yemek sırasında garson tatlıları getirirken, elindeki tepsi ile düşmüş.Atatürk İngiliz kralına dönmüş ve Bu millete herşeyi öğrettim ama uşak olmayı öğretemedim demiş.Filmde ABD gemileri Türk kıyılarında demirlemiş gözüküyor. Bir direniş olmaz mı ya, Türk halkını nasıl bu kadar aciz gösterebilirsin Gani Müjde sen nasıl Türksün. Daha ağır yazmak geliyor içimden ama.....


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
29-11-2008
ya arkadaş millet takmış bu filmler sayesinde Atatürkün değerini anlaşılıra... anlamayan hiç anlamaz ama benim gibi Atatürkü seven milletini seven biri neyi anlayacak... söyliyeyim Atatürkü överken Türk milletini küçümsediğini aciz duruma düşürüldüğünü... Atatürkü bu türlü övmeye ne gerek var biz zaten değerini biliyoruz. Atatürk çok milliyetçi bir insandı bu filme ilk karşı çıkacak o olurdu sanırım... TÜRK MİLLETİ CESURDUR,TÜRK MİLLETİ ZEKİDİR,TÜRK MİLLETİ ÇALIŞKANDIR sözünde olduğu gibi daima Atatürk dilinden Türk milletini düşürmemiştir...Bazı insanların osmanlı düşmanlığına anlam veremiyorum... Bir arkadaşın yukarıda Atatürk olmasaydı başka bir Atatürk çıkardı sözüne sonuna kadar katılıyorum çünkü biz Türk milletiyiz şanlı geçmişimizde olduğu gibi esarate boyun eyeceğimize ölürüz... Sayın gani müjde anladınmı ölürüz...


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
29-11-2008
atademirele yakışan bifilm olmamış


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
29-11-2008
Bence bu filmin adı ACILARIN PADİŞAHI VE SON AŞKI olmalıydı :) Bu durumda son derece bayat bir aşk filmi olmuş diyebiliridik. Ama şu durumda ne diyebiliriz rezalettt. Akılda kalan tek şey içler acısı bir osmanlı ve içler acısı halkı... mesaj bu olmuş sn. Gani MÜJDE. Yukarıda ata DEMİRER değilde DEMİREL yazan arkadaşlara gönderme yapan arkadaşa çok güldüm :) nelere takılmışsın kardeşim sen bunca konuşulan içinde. Ruh halin pek iyi değil anlaşılan... onlara bu filmeler lazımmış :) asıl sana hangi filmler lazım sen onu düşün :))))


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
29-11-2008
Beş para etmez film arasında dayanamadım evime geldim ikinci yarıyı izleme gereği bile duymadım. Tek kelimeyle fiyasko içi doldurulamamış bomboş bir film.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
29-11-2008
o kadar iyrenç mi?=


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
29-11-2008
bence herkes gitsin çünkü zaten burda film yapıyolar sonuçta gerçekleri anlatmıyorlar ayrıca VAHDEDDİN PASA ATATÜRK Ü görevlendirmemeiştir ATATÜRK kendisi gidip CUMHURİYET İ kurmuştur


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
29-11-2008
BENCE HARİKA BİR FİLM BEN FİLMİN SONUNDA AĞLADIM VE FİLM SÜRESİNCEDE DUYGULANDIM BU MİLLET YATIP KALKIP ATATÜRKE DUA ETSİN.

AMA YETERİ KADAR ABARTAMAMIŞ BENCE DURUM ÇOK DAHA KÖTÜ OLURDU...


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
29-11-2008
bugün 19 kasım we yrn 30 kasımn tüm sınıfça osmanlı cumhuriyetini sınıf öğretmenimiz götürüyor bu arada ben 7. sınıf öğrencisiyim yrn benim için çok heyecanlı biir gün olacak filmi izleyin ce tekrar yorumayazarım...iyi akşamlar...


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
29-11-2008
offfffffff bu sitede yazılan yorumlar ne zaman belli olur ya bu 2. yorumum ama...


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
29-11-2008
ya benide korkutuyosunuz şimdi gitmekten vazgecicemmmmm:((çok tırsıyrım...


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
29-11-2008
Tek kelimeyle iğrençti...
Ata demirelin duruşuna gülerim normalde ama filmi mahvetmişler ....
Ne milliyetçi duygusu öyle bir duygu hissetmek isteyenlere... 120 süper bir film...


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
29-11-2008
filmi kötülemiyorum ilk araya kadar eglence komedii dolu bir filmdi ama sonunda ise o amerikan askerleri bizim insanlarımız öldürmesi ve istanbulu ele geçirmesi çok rezil bir durum şahsen sahsım adıma onun adını osmanlı cuhriyeti olmasını istemezdimm çünki gerçek bir osmanlı cuhmuriyeti o istanblu amerikan askerlerine bırakmazdı... ama birde başka yönden düşünürsekk ileride bizim bu durmua gelecegizimizi gösteriyor filmi iki yönde düşnünebiliri:):) yapım da ve yöetimde emegi geçen herkese saygı duyarımm güzel bir film di gene....


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
30-11-2008 - bade
ben anlamıyorum nedir bu sürekli tarihimizi aman anlı şanlı kısmını gösterelim,doğruda olsa yanlışda olsa bazı şeyler, bizz hepp doğru gibi yapalımcılık..arkadaşlar evet türk tarihi anlıdırr şanlıdırr,kimsenin buna zaten sözü yok.burda tarihi saptıran,haksız bir küçük düşürme,veya maksadını aşan bir değinme,kasitli ve kötü niyetli bir karalama yokkk.olsa ve bunu türklerden başkası yapsa elbette cevabını alır.ama bu film bir özeleştiri,bir ironi filmi.yani burda türkiye böyleydi veya böyledir denmiyorki,böyyle olabilirrdii deniyor.hatta bu gidişatla böylede olabilir hissinide veriyor..olurr veya olmaz ayrı konu ama insana bunu düşündürüyor.yani insan "acaba böyle olurmu,böyle bişey olurmu?ya olursa ?aman tanrım ne fena..hayırrr yaa bu kadar basit olmamalı.Evet biz bişeylere göz yumarsak sanırım sonumuz bu olabilir"i düşündürüyor.bence biraz uyarı veriyor.ve bu yapılırkenki üslup bence hiçde absürd değil.bidefa yapılanın artniyetli olmadığını anlamayana şaşıyorum.Film genel anlamıyla verdiği mesajlar açısından iyi bence ama bazı yerler sinema anlamında eleştirilebilir sadece o kadar.bazı boşluklar,daha iyi olabilecek yerler var,bidefa sonunu hiç beğenmedim.tamam sonda söylenen o cümle iyiydi ama nedir o kosskoca padişah ufacık kız,o kadar derin mesajlar verdikten sonra film,gidecekler herşeyden el etek çekip bodrumda pembe panjurlu evlerinde mutlu mesut yaşayacaklar.mümkünmü bu.filmin taşımak istediği ağırlığa derinliğe(ki burda taşımıştır tam anlamıyla demiyorum zaten)yakışan bi sonmu şimdi bu..daha farklı bi son bekliyordum.


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
30-11-2008
hakikatten de 120 süper film ama bunada emek verilmisş ve bencede bu çk güzel olmuşşş


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
30-11-2008
biji şerok osman:D:D:D:D
en gulduğum sahne bu guney doğudaki kürtler ayaklanıo hahaha:D:D:D


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
30-11-2008
berbat filim paranıza yazık vaktinizede


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
30-11-2008
Bu yaziyi yazan arkadasa bir kac sözüm olacak...
Birincisi filmi iyi izle, 7. murat degil 7. osman.
Ayrica filmn anlatmaya calistiklarini odun gibi degilde adam gibi anlamaya calisin !
Cocuk Atatürk agacin üzeine takili kafesteki kusu ! özgürlügüne ! kavusturmak isterken düsüyor ve ÖLMÜYOR !!!
Yanlis yönlendirme yapip insanlarin filme önyargiyla yaklasmasina olanak veriyorsunuz !
Ayrica film hem osmanlinin büyük padisahlarinin hemde Atatürk'ün hakkini veriyor.
ince mesajlari almayi becerirseniz film kesinlikle süper yapilmimis ve günümüz kosullarinda anlamamiz gerektigi halde anlayamadigimiz bircok konuyada isik tutmus .
Atatürk'ün kiymetini anlayamayanlar icin ders niteliginde bir film !
Kesinlikle izlenmesi gerekir !


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
30-11-2008 - Manolya
bu filmde ne gülebildim ne de zevk alabildim bazı kesimlerin hassas noktalarına dokunarak gişe hasılatı yapmaya çalışan bir film izlenimi vermekten öteye gidememişler fakat amaçlarına ulaşmış gibi görünüyorlar


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
30-11-2008
çok dandik bir film olmuş duygu sömürüsünden başka birşey yok film de eğlenmeye gittik sömürüden başka birşey göremedik


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
01-12-2008
izle


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
01-12-2008
eğlenmeye giden arkadaşlara şaşırıyorum sanki filmi sunmadan önce komedi diye reklamı yapıldı saçma sapan küçük ayrıntılara takılmışsınız yok eğlenmeye gittik gülmeye gittik öyle laylaylom deil hayat bazen gerçekleri de görmek gerekir,Atatürk ölmüyo orda zaten nasıl izlemişseniz artık filmi bnce çok başarılı bi çalışma ayrıca insanlar buna emek harcamış bi sanat yapmaya çalışmış güzellik görecelidir beğenebilirsiniz beğenmeyebilirsnz ama dandik falan bunlar basit şeyler bi eleştiri için dediğiniz gibi oldukça reklam kokuyo..insanları yönlendirmeyin herkesin görüş açısı farklıdır sizin farketmediiniz bi msjı başkası alıp çok etkilenebilirde hayette başarılı bi çalışma ben gerçekten çok çok çok beğendim !!!


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
01-12-2008
eleştiri olunca reklam kokuyor ama övünce ne oluyor? atayı oraya koyunca millet ağlamaya mı gider gülmeye mi? aslında türk insanı dandik film değil çünkü kendi görüşü dışındakiler kaka kendi görüşü hep doğru dandik işte kardeşim bi halta benzemiyor


Sinema - Osmanlı Cumhuriyeti Filmi Yorum, Elestiri
01-12-2008
fılmde ata demırel olunca gulucez dıye dusunmustum.ama resmen padısahın dramını ızledık..fılmde bıseyler eksıktı...daha ıyısı yapılabılırdı..